zaterdag 9 maart 2013

Nieuwe stempeltjes



Bloempatroon
Ik ben niet echt actief geweest in het gutsen de afgelopen maand, maar ik heb wel een aantal leuke stempeltjes gemaakt. Niet elke dag zoals ik wel van plan was. Ik heb daarentegen meer geschreven. Ik ben wel van plan om weer wat meer regelmaat in het gutsen te brengen.
 

1 stempeltje
Ik wil namelijk iets uit gaan proberen. Ik weet nog wanneer ik daar tijd voor heb en hoe ik het aan ga pakken maar dat lezen jullie ter zijner tijd wel. Dit is in iedergeval wat ik tot nog toe gemaakt heb.

Bloempatroon
Dit zijn wat patroontjes, die ik wil gaan gebruiken. en helemaal onderaan heb ik ook nog voor de gein mijn naam gegutst. Hoef ik ook niet iedere keer te schrijven dacht ik .........best moelijk letters gutsen trouwens.......iets wat ik ook vaker wil gaan doen. Dusssssssss ik hoop tot snel :)
Hartenbloem

Bloemetje

BloemBibje
 
Naamstempeltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten