dinsdag 25 december 2012

Een stempeltje per dag zorgt dat de dokter wegblijven mag

3 stempeltjes van schetsen van schilderijen uit 1994
Eerste kerstdag en wat doet Bibje,
gutsen dus. Ik had niet zo'n zin in deze dag...eigenlijk ook niet die van morgen. Dat "het moet wel leuk en gezellig zijn"gedoe, daar ben ik heel slecht in en bovendien is daar nu ook niet echt een reden voor. ( zie Zeeuws Bibje ) Toch begon het allemaal nog heel verwachtingsvol hoor gisteravond, en vanmorgen werd ik ook best goedgemutst wakker. Totdat zoon  een uitbarsting kreeg en de lol er voor mij vanaf was....het is me niet meer gelukt om echt vredig en vrolijk te worden. Van mij mag het nu wel voorbij zijn. Maar dat kan dus niet...morgen moeten we naar de vader van de kids, met opa en oma, gezellig en vrolijk wezen. Terwijl ik gewoon het liefste in bed kruip om er na oud en nieuw weer uit te komen of zoiets....is dat nou niet vreselijk. En dat met kerstmis.....dussss me is gaan gutsen...
Een stempeltje per dag zorgt dat de dokter weg blijven mag.....las ik op een andere blog. Variatie op 'An apple a day...." Het zorgt er in ieder geval voor dat ik er weer een beetje lol in krijg en niet gillend gek wordt ;)
Ik heb intussen ook een manier gevonden om een ontwerpje op de gum te krijgen zonder het helemaal overnieuw te hoeven tekenen en nog in spiegelbeeld ook! Ik ga goed.....nog even voor het slapen gaan mijn hoofd leeg gutsen en dan op naar 2e kerstdag.....dag!

♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten