dinsdag 1 januari 2013

Oud en nieuw-stempels voor het nieuwe jaar :)

tederheid
 Aangezien er in huize Bibje geen spetterend feest was, en de tv ook ernstig teleurstellend was tot na 10 ben ik maar even gaan gutsen. De guts was vrij, dat scheelde ook al een slok op een borrel. En als hij vrij is moet je je moment grijpen natuurlijk! Het zijn er wel 3 geworden! Ik ben even flink aan de guts gegaan dus.
verlangen
Weer zo'n ontwerpje van een schilderij, die er in de schets toch wat mooier uitzag dan als stempel nu. Misschien ga ik hem nog een keer maken.


Deze heb ik nog even een beetje bijgewerkt. Ik weet niet of ik er echt super tevreden mee ben, maar hij is nu wel eenvoudiger en dat vind ik wel mooier.



Dit is een stempeltje uit een restje gum. Ik heb er meerdere en daar maak ik randjes mee.....dat valt om de drommel niet mee zeg. daar moet ik echt al mijn aandacht bij houden. Oog/hand coördinatie worden door dit werk verfijnt zullen we maar zeggen. Zo wordt het nog therapie ook ;) Is een leuk randje geworden, naar het voorbeeld van een Henna versiering. Ik heb zoveel restjes dat ik voorlopig nog wel door kan met randjes gutsen. Dit was dan wat ik vannacht heb gemaakt. Vandaag weet ik niet of ik nog aan de guts ga, de ogen zijn nu al moe......In ieder geval ben ik het nieuwe jaar goed begonnen! ~Gelukkig Nieuw Jaar~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten