donderdag 24 januari 2013

3 nieuwe stempeltjes en een nieuw ideetje.....

Ik heb gisteren wel 3 nieuwe stempeltjes gegutst. Doedeltjes. Fijne werkjes. Ik heb er wel even over gedaan om het goed te krijgen. Steeds een proefdrukje maken en dan weer verder gutsen, zodat de lijntjes nog fijner werden. Mooi vind ik ze, ja ik ben best tevreden. Vooral de laatste(die je hiernaast ziet) is helemaal naar mijn zin. Maar dat is dan ook omdat ik ineens bedacht dat het een leuk stempeltje is om als patroontje ergens op te stempelen. Zie hier het resultaat. Lief hè?
 
 
De andere twee zijn ook doedels en kan ik ook best wel in de repeteerstand zetten, ga ik vandaag ook proberen op een groot vel. Dat had ik bij de bovenstaande nog niet gedaan, dat staat gewoon op een briefkaartje. Het was n.m.l. een reststukje gum. Ik wil eerdaags ook ander basismateriaal hebben om in te gutsen. Iets wat minder zwaar gutst zodat ik de lijntjes nog fijner kan maken.
Ik heb ook nog letters gegutst, en dit keer lukte het heel goed, zie maar hiernaast. Bibje heb ik er gewoon bijgeschreven hoor, maar de LOVE is van het stempeltje.
(¯`v´¯) ♥
`*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten